Käyttämäsi selain on vanhentunut. Suosittelemme, että päivität selaimesi ensin uusimpaan mahdolliseen versioon.

Lataa tästä Kurtin ATK-Huolto - Etätuki ohjelmisto.

Etätuki - palvelu

Etätuki on helppo ja nopea tapa saada apua ongelmatilanteissa. Etätuen avulla pystymme tekemään pienimuotoisia tukitehtäviä esim. sähköpostin ja toimisto-ohjelmien ongelmien kanssa.

Etätuen antamisen edellytys on, että nettiyhteys toimii ja olet ladannut tietokoneellesi Kurtin ATK-Huollon etätukiohjelman. Tämän jälkeen otat yhteyttä Kurtin ATK-Huoltoon ja sovimme etätukiyhteyden muodostamisesta.

Etätuki ohjelman avulla me näemme sinun tietokoneen työpöydän aivan kuin itse käyttäisit konetta. Itse etäyhteyden aikana näet koko ajan mitä me teemme koneellasi ja voit halutessasi koska tahansa sulkea etäyhteyden.

Säästä kustannuksissa ja saat apua nopeasti käyttämällä Kurtin ATK-Huollon etätuki palvelua!

 

Pikaohjeet etätukeen

  1. Lataa etätuki ohjelma koneellesi.
  2. Käynnistä etätuki ohjelma.
  3. Vastaa Kyllä, jos ohjelma kysyy "Sallitko seuraavan ohjelman tehdä muutoksia tähän tietokoneeseen?".
  4. Nyt etätuki ohjelma on valmis ottamaan etäyhteyden tietokoneellesi.
  5. Tässä vaiheessa viimeistään pitää soittaa Kurtin ATK-Huoltoon.
  6. Ennen kuin etäyhteys voidaan muodostaa, me tarvitsemme ID-numeron (9 merkkinen numerosarja) sekä salasanan (4 merkkinen numerosarja).
  7. Kun me olemme ID:n ja salasanan syöttäneet omaan ohjelmaamme, niin otamme etäyhteyden tietokoneellesi.
  8. Nyt huomaat, että hiiri liikkuu meidän toimesta ja voit katsella mitä teemme koneellasi.
  9. Tässä vaiheessa pidämme vielä puhelin yhteyden auki tai sitten suljemme puhelinyhteyden, jos emme näe sitä tarpeelliseksi.
  10. Kun olemme korjanneet tietokoneen ongelman tai jos emme pysty korjaamaan ongelmaasi etäyhteyden avulla, niin ilmoitamme siitä sinulle henkilökohtaisesti.

Etäyhteyden aikana on mahdolista ottaa puhe- tai videoyhteys, jos tietokonessasi on mikrofoni tai webkamera. Voidaan myös keskustella chatin välityksellä.

 

Onko etätukiyhteys turvallista?

Kyllä. Etäyhteys muodostetaan aina suojatulla yhteydellä ja näin sinun tietosi ovat aina turvassa.

Jokainen tietokone saa henkilökohtaisen ID-numeron ja salasanan. Salasana vaihtuu joka kerta ja näin ollen emme pääse ottamaan etäyhteyttä ilman, että kerrot salasanasi meille. Sekä emme pääse tietokoneellesi, jos etätuki ohjelma ei ole käynnistetty.

Voit halutessasi seurata etäyhteyttä omalta näytöltä ja näin näet kokoajan mitä me teemme koneellasi.